• FAQ

Frequently Answears and Questions



Jak mogę zamówić produkty?

Ceramikę MIMPI możesz kupić poprzez Sklep mimpistudio.pl. Wybierz interesujący Cię produkt i kolor, dokonaj zakupów na stronie, a ja postaram się aby dotarły do Ciebie bezpiecznie i jak najszybciej.

Czy można zamówić przesyłkę zagraniczną?

Można. Żebym mogła wysłać Ci Twoje zamówienie za granicę, skontaktuj się ze mną mailowo, a wtedy ustalimy wszystkie sczegóły i koszty przesyłki.

Czy można zamówić projekt indywidualny?

Jeśli potrzebujesz projektu indywidualnego, na przykład kubka z imieniem – napisz do mnie maila. Ustalimy termin, koszt oraz możliwość zrealizowania Twojego zamówienia. Wszystkie personalizowane zamówienia wymagają płatności z góry.

Czy paczka dotrze do mnie w całości?

Dokładam wszelkich starań, żeby paczki docierały bez żadnego uszczerbku. Naczynia pakowane są w papier i owinięte w dodatkową warstwą grubej tektury. Kartonowe pudełko wypełniane jest ścinkami i pozostałościami tektur oraz papierów, tak, żeby produkty były stabilne podczas podróży do Was. :) Na każdą paczkę naklejam etykietę ostrzegawczą NIE RZUCAĆ lub UWAGA SZKŁO.

Nie przeszła mi płatność, co zrobić?

Spróbuj jeszcze raz, w mailu z potiwerdzeniem zamówienia powinien znajdować się link do szybkich płatności. Jeśli to nie rozwiązało problemu, skontaktuj się ze mną mailowo. :)

Ile dni muszę czekać na dostawę?

Wszystkie paczki staram się wysyłam najszybciej jak to możliwe. A ponieważ MIMPI prowadzę samodzielnie, pozostawiam sobie bezpieczne 3 dni robocze na wysyłkę. Wszystkie przesyłki realizowane są za pośrednictwem firmy przewozowej Inpost i najczęściej docierają już na drugi dzień.