• Regulamin konkursu 4K

REGULAMIN KONKURSU NA INSTAGRAMIE POD NAZWĄ ”4K”

§1 Postanowienia Ogólne

1. Organizatorem Konkursu jest Mimpi studio Katarzyna Gruza z siedzibą ul. Piaskowa 29, 08
540 Stężyca identyfikującą się numerem NIP 5060124079 , REGON 524584366 dalej zwany
„Organizatorem”.
2. Konkurs prowadzony jest na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie w zgodzie z
powszechnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
3. Konkurs rozpoczyna się dnia 22.02.2024 r., a kończy się dnia. 26.02.2024 r. o
godz. 23:59:59 czasu polskiego.

§2. Uczestnicy i zasady Konkursu

1. Udział w Konkursie jest dobrowolny i nieodpłatny.
2. W Konkursie może wziąć udział osoba fizyczna (konsument w rozumieniu art. 22 Kodeksu
Cywilnego), zwana dalej Uczestnikiem, która:
a) zapoznała się z niniejszym Regulaminem i zaakceptowała jego treść i wyraziła zgodę
na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia Konkursu poprzez
zgłoszenie udziału w Konkursie;
b) ukończyła 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
c) posiada adres do doręczeń na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
d) posiada publiczne konto (profil) w serwisie Instagram,
e) wykona Zadanie Konkursowe.
3. Uczestnikiem Konkursu może być wyłącznie osoba, spełniająca warunki określone w §2.
ust. 2 Regulaminu.
4. Z udziału Konkursie wyłączeni są pracownicy Organizatora oraz podmioty i pracownicy
podmiotów świadczących usługi na rzecz Organizatora przy organizowaniu Konkursu na
podstawie umów cywilnoprawnych, a także członkowie najbliższej rodziny
(małżonkowie, wstępni, zstępni oraz rodzeństwo) wyżej wymienionych osób.
5. Celem wzięcia udziału w Konkursie, w czasie jego trwania, Uczestnik wykona Zadanie
konkursowe polegające na odpowiedzi w komentarzu pod postem konkursowym na
pytanie „Jaki jest twój wymarzony kubek i dlaczego?”
(dalej: Zadanie Konkursowe).
6. Wykonanie Zadania Konkursowego oznacza zamieszczenie w serwisie Instagram pod
postem konkursowym na profilu mimpi_studio_ przez Uczestnika Konkursu dowolnej
formy wyrazu twórczego, za pomocą tekstu oraz dostępnych emotikon i ikon.
7. W Konkursie wezmą udział wyłącznie Uczestnicy, którzy wykonają Zadanie Konkursowe
w czasie trwania Konkursu.
8. Uczestnik może wziąć udział w Konkursie wyłącznie 1 (słownie: jeden) raz.
9. Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia i nie uwzględnienia w Konkursie
wykonanych Zadań Konkursowych, których autorzy:
a) nie działają w własnym imieniu, lecz przez osoby trzecie,
b) działają z fikcyjnych konta/profili w serwisie Instagram;
c) tworzą fikcyjne konta/profile w serwisie Instagram;
d) naruszają regulamin serwisu Instagram.
e) użyli w Zadaniu Konkursowym słowa powszechnie uznanych za obelżywe, treści
pornograficznych, treści propagujących nienawiść na tle rasowym, etnicznym i religijnym
lub dyskryminujących grupy społeczne, naruszyli dobra osobiste osób lub podmiotów
trzecich bądź Organizatora.

§ 3 Prawa do wykonanych Zadań Konkursowych

1. Uczestnik zapewnia, że wykonane Zadanie Konkursowe nie będzie naruszać
jakichkolwiek praw lub dóbr Organizatora, osób i podmiotów trzecich, w szczególności
ich praw autorskich majątkowych i osobistych oraz dóbr osobistych.
2. Uczestnik oświadcza, iż przysługuje mu do wykonanego Zadania Konkursowego wyłączne
i nieograniczone prawa autorskie oraz że wykonane Zadanie Konkursowe nie jest
obciążone żadnymi prawami osób trzecich, a praca nie była wcześniej publikowana.
3. Na podstawie art. 921 § 3 ustawy Kodeks cywilny Organizator zastrzega z chwilą wydania
Nagrody - nabycia niewyłącznej licencji do nagrodzonego w Konkursie Zadania
Konkursowego bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, a nagrodzony Uczestnik
Konkursu (Zwycięzca) udziela Organizatorowi niewyłącznej licencji do nagrodzonego
Zadania Konkursowego na następujących polach eksploatacji:
a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu - wytwarzanie określoną techniką
egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu
magnetycznego oraz techniką cyfrową;
b) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono -
wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
c) w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt b - publiczne
wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie,
a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego
dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym wprowadzenie utworu do
pamięci komputera oraz do sieci telekomunikacyjnych i informatycznych.

§4. Nagrody i wyłonienie Zwycięzców

1. Dla zapewnienia prawidłowości przeprowadzenia Konkursu, Organizator powoła 1
osobową Komisję dalej zwaną Komisją Konkursu, w składzie: Katarzyna Gruza. Do zadań
Komisji Konkursu należeć będzie czuwanie nad prawidłowością przebiegu Konkursu,
podejmowanie decyzji we wszelkich kwestiach dotyczących Konkursu, w tym w zakresie
interpretacji postanowień niniejszego Regulaminu oraz wyłonienie Uczestników, którym
przyznane zostaną Nagrody (dalej: Zwycięzców). Decyzje Komisji są ostateczne, co nie
pozbawia Uczestnika prawa do dochodzenia roszczeń wynikających z przepisów prawa.
2. Po zakończeniu Konkursu, Komisja Konkursu dokona oceny wykonanych przez
Uczestników Zadań Konkursowych i wyłoni wśród Uczestników 1 (słownie: trzech)
Zwycięzcę który w ocenie Komisji Konkursu wykona Zadanie Konkursowe najatrakcyjniej,
najbardziej oryginalnie i kreatywnie.
3. Zwycięzcy Konkursu przyznana zostanie nagroda w postaci Kubka ceramicznego o wartości rynkowej 200 zł brutto.
4. Nagrody są zwolnione z podatku dochodowego od osób fizycznych na podstawie art. 21
ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT.
5. Komisja zakończy wyłanianie Zwycięzców najpóźniej w dniu 27.02.2024 r.
6. Zwycięzca Konkursu zostanie poinformowany o uzyskaniu Nagrody poprzez
zamieszczenie informacji wskazującej nazwę profilu (konta) w profilu Organizatora w
serwisie Instagram https://www.instagram.com/mimpi_studio_/ najpóźniej dnia
27.02.2024 r.
7. Informacja o wygranej w Konkursie zostanie przesłana Zwycięzcy w wiadomości
prywatnej w serwisie Instagram.
8. Warunkiem otrzymania Nagrody jest przekazanie przez Zwycięzcę Organizatorowi w
ciągu 14 dni od dnia wysłania przez Organizatora, wiadomości e-mial na adres
mimpistudio.ceramika@gmail.com informacji niezbędnych do przekazania Nagrody, w
tym w szczególności: imienia, nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu oraz adresu
korespondencyjnego na terytorium Rzeczypospolitej Polski.
9. W przypadku nie przekazania przez Zwycięzcę w terminie i na zasadach określonych w
ust. 7 powyżej danych niezbędnych do przekazania Nagrody, Komisja Konkursowa
wybierze kolejnego Uczestnika otrzymującego daną Nagrodę.
10. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprzekazanie Uczestnikowi Nagrody,
jeśli brak możliwości przekazania Nagrody wyniknął wyłącznie z niepodania przez
Uczestnika danych wymaganych do doręczenia Nagrody lub podaniu danych
nieprawidłowych lub niezgodnych z Regulaminem.
11. Nagroda zostanie przesłana jednokrotnie przez Organizatora za na adres wskazany przez
Zwycięzcę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w terminie 7 dni od dnia przysłania
przez Zwycięzcę w odpowiedzi na informację powiadamiającą o przyznanej Nagrodzie
wszelkich danych umożliwiających wysyłkę Nagrody.
12. Fundatorem Nagrody jest Organizator.
13. Zwycięzca nie może przenieść praw do przyznanej nagrody na osobę trzecią.
14. Zwycięzca ma możliwość zrzeczenia się prawa do przyznanej mu Nagrody składając
Organizatorowi stosowne oświadczenie na piśmie.
15. W Konkursie można otrzymać Nagrodę tylko 1 (słownie: jeden) raz.
16. Nagroda zostanie wysłana Uczestnikowi na koszt Organizatora.
17. Uczestnikowi nie przysługuje prawo do żądania zamiany Nagrody na nagrodę pieniężną.

§5. Dane Osobowe

1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. Kontakt z
organizatorem jest możliwy korespondencyjnie na adres korespondencyjny ul. Piaskowa
29, 08-540 Stężyca oraz na adres e-mail mimpistudio.ceramika@gmail.com.
2. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a RODO zgoda
Uczestników na udział w Konkursie oraz art. 6 ust. 1 lit f tj. prawnie uzasadniony interes
administratora, w szczególności w zakresie rozpoznawania reklamacji i dochodzenia
roszczeń.
3. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane w zakresie i w celu niezbędnym do
przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia Zwycięzcy, rozpatrzenia ewentualnych reklamacji
a w przypadku Zwycięzcy również powiadomienia o przyznaniu Nagrody, wydania
Nagrody.
4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże stanowi warunek wydania Nagrody
Zwycięzcy czy złożenia reklamacji, w zakresie danych identyfikacyjnych, adresowych.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania Konkursu, a po jego zakończeniu
do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub wygaśnięcia obowiązku
przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, nie dłużej niż przez 5 lat, od
końca roku kalendarzowego w którym przeprowadzono Konkurs.
6. Organizator realizuje prawa osób, których dane dotyczą, tj. dostępu do treści swoich
danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do
przenoszenia danych.
7. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody, Uczestnik ma prawo
cofnąć zgodę, w każdym czasie, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem
przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Cofnięcie
zgody wymaga zgłoszenia elektronicznego na adres e-mail mimpistudio.ceramika@gmail.com.
8. Odbiorcą danych są: podmioty świadczące usługi hostingowe, usługi pocztowe, podmioty
z którymi współpracuje Organizator w ramach usług księgowych i podatkowych, organy
publiczne na podstawie i w granicach prawa w szczególności jak KAS, organy ścigania.
9. Dane osobowe nie są przetwarzane automatycznie i poddawane profilowaniu.

§ 6. Reklamacje

1. Uczestnikom Konkursu przysługuje prawo wniesienia pisemnej reklamacji z dopiskiem
„Reklamacja: Konkurs 4K” na adres e-mail
mimpistudio.ceramika@gmail.com lub adres korespondencyjny Organizatora ul.
Piaskowa 29, 08-540 Stężyca, związanej z przebiegiem Konkursu w trakcie jego trwania, a
także do 14 dni po zakończeniu Konkursu.
2. Pismo zawierające reklamację powinno wskazywać imię i nazwisko Uczestnika oraz adres
do korespondencji na który wysłana zostanie odpowiedź na reklamacje.
3. Organizator w terminie 14 dni udzieli Uczestnikowi odpowiedzi na reklamację listem
poleconym wysłanym na adres podany w piśmie zawierającym reklamację.
4. Negatywne rozpatrzenie przez Organizatora reklamacji Uczestnika nie wyłącza prawa
Uczestnika do dochodzenia roszczeń przysługujących mu na podstawie powszechnie
obowiązujących przepisów prawa, w tym na drodze postępowania sądowego.

§7. Postanowienia końcowe i informacje techniczne.

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 22.02.2024 r.
2. Konkurs nie jest loterią promocyjną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt. 9 Ustawy o grach i
zakładach wzajemnych z dnia 29.07.1992 r. (Dz. U. z 2004r., Nr 4, poz. 27, z późn. zm.) i nie
podlega regułom zawartym w ww. ustawie i rozporządzeniach wykonawczych do tej
ustawy.
3. Organizator Konkursu nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przesłania przez
potencjalnego Uczestnika wykonanego Zadania Konkursowego z przyczyn leżących
wyłącznie po stronie Uczestnika.
4. Regulamin Konkursu udostępniony jest w czasie trwania Konkursu na fanpage
Organizatora pod adresem URL: https://www.instagram.com/mimpi_studio_/ i w
siedzibie Organizatora.
5. Organizator zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań celem polubownego
załatwienia wszelkich sporów mogących powstać w związku przeprowadzeniem Konkursu.
6. Sądem właściwym do rozstrzygania sporów jest sąd właściwy miejscowo i rzeczowo
zgodnie z przepisami prawa.
7. Niniejszy Konkurs nie jest w żaden sposób organizowany, sponsorowany, przeprowadzany
ani popierany przez serwis Instagram ani z nim związany.
8. Podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za przeprowadzenie Konkursu jest Organizator, a
Uczestnicy wyrażają zgodę na zwolnienie serwisu Instagram z odpowiedzialności mogącej
powstać w związku z organizowaniem Konkursu.
9. Zmiana Regulaminu wymaga opublikowania i poinformowania Uczestników o dokonanych
przez Organizatora zmianach. Zmiany mogą być dokonywane wyłącznie z przyczyn
dostosowania Regulaminu do norm obowiązujących przepisów prawa.